join Now
log In
لگوی باشگاه بدنسازی جیم فیت

ثبت نام کنید

ازحروف فارسی استفاده کنید
نام کاربری لاتین و بیش از سه حرف باشد
شماره شما صحیح نیست
سن شما مقول نیست
وزن صحیح را وارد کنید
قد شما مقول نیست
قبلا ثبت نام کردم

ورود به حساب

نام کاربری صحیح نمی باشد
شماره همراه را صحیح وارد کنید
هنوز ثبت نام نکردم!

باشه
اخطار

باشه
ثبت نظرات
با ثبت هر نظر 5 امتیاز دریافت کنید
سفارش برنامه تمرینی فقط با ۱۵۰ تومان
برند شرکت اپتیمم نوتریشن آمریکا

آشنایی با شرکت اپتیمم نوتریشن (ON)

به جرأت می توان گفت که شرکت اپتیمم پیشتاز صنعت تولید مکمل است این شرکت فعالیت خود را از سال 1986 آغاز کرده و هم اکنون تنها شرکتی است که تمام مکمل ها را در انواع گوناگون تولید می کند. اما چرا پیشتاز ؟ اگر منظور از پیشتاز بودن سابقه باشد شرکت یوونیورسال سابقه و تجربه بیشتری از این شرکت دارد. در واقع این شرکت اپتیموم بود که برای اولین بار پروتئین دیرهضم کازئین گلد استاندارد 100% به بازار معرفی نمود. همچنین دسته محصولات انرژی زا را به بازار مکمل ها معرفی کرد که با محصول آمینو انرژی (Essential Amino Energy) خود در این قسمت پیشتاز می باشد. حال متوجه منظور ما از پیشتاز بودن این کمپانی در تولید محصولات شدیداستیکر با مزه.

استاندارد ها و امکانات ON

ON (اپتیمم نوتریشن) محصولات خود را با پیشرفته ترین امکانات در کارولینای جنوبی و فلوریدا تولید می کند و گفته می شود در روند تولید هیچ یک از مواد اولیه بدون آزمایش و گرفتن گواهی آنالیز مورد استفاده قرار نمی گیرد گروه تضمین کیفیت مستقر در کارخانه اپتیمم بازدیدهای روزانه ی را مطابق با اصول  GMP انجام می دهند که این رویه برای مکمل های ورزشی مورد تاییدNSF می باشد.

خرید محصولات اصل اپتیمم

محصولات این شرکت در بیش از 70 کشور جهان عرضه می شود و اگر شما در ایران قصد خرید از این برند را دارید از داروخانه های طرف قرارداد با شرکت راک دارو خرید کنید و هرگز سمت محصولات بدون برچسب ttac  نروید
 

  • مدیر
  • 1400/04/05

0 نظر

  • ارسال نظر
    برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
    ارسال