join Now
log In
لگوی باشگاه بدنسازی جیم فیت

ثبت نام کنید

ازحروف فارسی استفاده کنید
نام کاربری لاتین و بیش از سه حرف باشد
شماره شما صحیح نیست
سن شما مقول نیست
وزن صحیح را وارد کنید
قد شما مقول نیست
قبلا ثبت نام کردم

ورود به حساب

نام کاربری صحیح نمی باشد
شماره همراه را صحیح وارد کنید
هنوز ثبت نام نکردم!

باشه
اخطار

باشه
ثبت نظرات
با ثبت هر نظر 5 امتیاز دریافت کنید
سفارش برنامه تمرینی فقط با ۱۵۰ تومان
برند شرکت ماسل فارم(mp)

شرکت آمریکایی mp  جزو حرفه ای های این صنعت است. برند MP سال ۲۰۱۰ میلادی درشهر دنور واقع در ایالت کلورادو به صورت رسمی شروع به کار کرد.
 ماسل فارم اسپانسر و تأمین کننده مکمل بسیاری از ورزشکاران معروف است و از تجهیزات بسیار پیشرفته ای بهره می برد این کمپانی محصولاتی در رده حرفه ای ها را تولید می کند استیکر
 مکمل های ورزشی و غذایی کمپانی mp از نظر فروش و میزان تقاضا کننده در رتبه های برتر مکمل های جهانی قرار دارد.
این شرکت برای تولید مکمل های خود از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده  میکند و از استفاده  تمامی محصولات غیر مجاز که تاییدیه نظام پزشکی و علمی ندارند اجتناب میکند.
اکثر محصولات برند MP یا ماسل فارم در حوزه عضله سازی، باعث کاهش افت تخریب و از کار افتادگی ماهیچه و چربی سوزه میشود  که از پر طرفدارترین محصولات در بین بدنسازان محسوب میشود.
تمامی  محصولات این شرکت در آزمایشگاه های FDA سازمان غذا و داروی آمریکا تاییدشده اند، همچنین محصولات این شرکت دارای تاییدیه GMP  است . تیم تحقیقاتی شرکت ماسل فارم از شاخص ترین پزشکان و دانشمندان در زمینه بهداشت، ورزش و علوم تغذیه تشکیل شده است.

هم اکنون محصولات MP در بیش از ۱۲۰ کشور جهان به فروش می رسد و در اختیار بیش از ۴۵۰۰۰ خرده فروش از نقاط مختلف جهان میباشد.

  • مدیر
  • 1400/04/11

0 نظر

  • ارسال نظر
    برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
    ارسال