join Now
log In
لگوی باشگاه بدنسازی جیم فیت

ثبت نام کنید

ازحروف فارسی استفاده کنید
نام کاربری لاتین و بیش از سه حرف باشد
شماره شما صحیح نیست
سن شما مقول نیست
وزن صحیح را وارد کنید
قد شما مقول نیست
قبلا ثبت نام کردم

ورود به حساب

نام کاربری صحیح نمی باشد
شماره همراه را صحیح وارد کنید
هنوز ثبت نام نکردم!

باشه
اخطار

باشه
ثبت نظرات
با ثبت هر نظر 5 امتیاز دریافت کنید
سفارش برنامه تمرینی فقط با ۱۵۰ تومان
سکوپ پر کراتین روی یک میز خاکستری

کراتین چگونه ساخته می شود؟ | پشت صحنه آزمایشگاه

مردم دوست دارند در مورد کراتین چیزهای بیشتری بدانند. اینکه چیست، چگونه کار می کند و چگونه ساخته می شود. پس وقت آن رسیده که به مردم آنچه را که می خواهند ارائه دهیم.

کراتین یک مولکول طبیعی است که توسط کلیه ها ساخته شده و در عضلات ما ذخیره می شود. ما می توانیم آن را از طریق محصولات حیوانی در رژیم غذایی خود دریافت کنیم، اما مصرف به اندازه کافی از این طریق برای تأثیرگذاری بر عملکرد ورزشی تقریباً غیرممکن است.

نیازی نیست حرف ما را باور کنید. کراتین یکی از موردتحقیق‌ترین مکمل‌های موجود در بازار است و حدود 1000 مطالعه همتا-بررسی برای تأیید آن وجود دارد.

به هر حال، لحظه‌ای که همه منتظرش بودید... چگونه آن را می‌سازند؟

اولین فرآیند شامل یک آزمایشگاه تخصصی و دو ماده کلیدی است: سدیم سارکوزینات و سیانامید.

سدیم سارکوزینات شبیه نمک است اما طعم کمی شیرین دارد. سیانامید یک ماده جامد سفید است. شما احتمالا چند بار در روز با آن برخورد می کنید زیرا به طور معمول در خمیر دندان یافت می شود.

این دو ماده در یک مخزن واکنش بزرگ تحت فشار و حرارت قرار می گیرند. این کار مایعی ایجاد می کند که سپس آن را خنک می کنیم تا به کریستال کراتین تبدیل شود. سپس این کریستال ها توسط سانتریفیوژ خالص سازی می شوند که ناخالصی ها را خارج می کند. مایع خالص سپس با خلا خشک شده و به پودر ریز آسیاب می شود تا حل شدن آن در آب آسان تر شود. سپس برای اطمینان از رعایت الزامات خلوص آزمایش می شود.

حرف آخر

مقاله بالا به بررسی فرآیند تولید کراتین در یک محیط آزمایشگاهی می پردازد. این فرآیند شامل چندین مرحله است، از جمله سنتز شیمیایی کراتین، خالص سازی و آسیاب کردن آن به پودر.

کراتین پس از تولید نهایی، آزمایش می شود تا از کیفیت و خلوص آن اطمینان حاصل شود. سپس بسته بندی شده و برای ارسال به مشتریان آماده می شود.

  • جیم فیت
  • 1403/04/10

0 نظر

  • ارسال نظر
    برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
    ارسال